Sabana Redonda. (Klein Zwitserland)

21 april 2018 - Sabana Redonda, Costa Rica

Waar we geen wekker wilden zetten dacht onze buurvrouw daar om 06:50 anders over. Tv kon niet harder.
Onderweg naar onze volgende stop verschillende straatverkopers te zien. Meest bijzondere een mannetje met een stok waaraan 1 grote vis hangt. Geen idee hoe lang hij daar al staat dus die vis nemen we niet mee. Waar we nu aankomen is echt bijzonder in dit land. Het lijkt wel Zwitserland zo in de bergen. Ons hutje heeft zelfs een open haard en ruikt naar sauna! Bij een nabij gelegen dorpje doen we onze boodschappen en worden we als apen aangestaard. Wat een verschil met de rest van Costa Rica. De eigenaar hebben we deze 2 dagen niet gezien en de klusjesman van het terrein spreekt geen Engels. Totaal afgezonderd van de buitenwereld aangezien we ook geen wifi hebben.
We hebben hier een opvangcentrum bezocht waar alleen dieren worden opgenomen die zijn gebracht door het ministerie. Een mooi park met grote diversiteit aan dieren. Het hier afgesloten met een fles wijn en haardvuur gaan we door naar ons laatste adres. Proost x

1. Patsy en Rob:
    21 april 2018
    Wat een avontuur!! Super leuk om te lezen. Geniet nog van jullie laatste week!! (Groetjes van Guiness :))
  2. Geert:
    22 april 2018
    doe het wel voorzichtig aan met die drank en de bomen
    je weet maar nooit en geniet