Granada en waterschade

12 september 2019 - Sierra Nevada, Spanje

Na een goede nachtrust besluiten we Granada te bezoeken. Een stad met veel historische plekken. Duidelijk te zien dat deze stad van oudsher al een studentenstad is maar ook de Arabische invloeden zijn niet weg te denken. Het Alhambra bezoeken we niet aangezien we daar geen tickets voor hebben. Wel gaan we op in de mensenmassa, drukke winkelstraat en Arabische wijk Albacín.

Een stad die ons minder ligt dan Sevilla maar ook zeker een bezoek waard is.

De dag erna gaan we naar Sierra Nevada voor een Hike van 7,5 km. Het begint door een bos vervolgens veel asfalt en na enkele hoogtemeters bereiken we prachtige vergezichten. Tja, en nu nog terug. Onweer slaat aan en het giet als een tiet. Met 2 minuten zijn wij doorweekt maar rest ons nog 6 km. Eenmaal in het appartement een lange hete douche blijken onze telefoons het zijn begeven. Het is wat is, een mooie Hike en desondanks een mooi verhaal rijker zijn we blij met de warme zon en fijn onthaal van Christine en Jeff. De drijfnatte kleding gaat de wasmachine in en een flesje Vino ontkurkt. Salute

1. Anneloes:
    13 september 2019
    Cool jonge! Helemaal jaloers 🤗🤗 en ziet r leuk uit, steeds die ritjes enzo. Wauw. Enjoy knappies! <3 <3
  2. Sylvia Timp:
    15 september 2019
    Je moet wat over hebben voor een mooie wandeling blijkbaar! Wel lekker rustig zonder telefoon 🙄.