Andalusië 2

6 september 2019 - Santa Fé, Spanje

Zo'n 3 uur rijden naar onze volgende accommodatie willen we een stop doen bij een national park. De ingang niet gevonden waardoor we maar doorrijden. Jef , Christine en de hondjes  Dolce en Gabbana heten ons hartelijk welkom. Een fijn appartement dichtbij Granada en Sierra Nevada met alle gemakken vandien.(incl zwembad🐳)

We doen wat boodschappen en besluiten bij het appartement te blijven. De volgende dag vertrekken we op aanraden van Christine voor een Hike van 8km naar Monachil. Watervallen, loopbruggen, klim&klauterwerk en een pittige klim naar de top geeft een waanzinnig uitzicht over Sierra Nevada.

Terug bij het appartement afkoelen bij het zwembad en zijn Dolce maar vooral Gabbana niet bij ons weg te slaan. 'Volledige fixatie op eten.'   een glaasje Vino met een goed boek Adios

1. Linda:
    6 september 2019
    Och wat heerlijk en wat een mooie foto's. Geniet van jullie welverdiende vakantie!! Xx ons
  2. Sylvia Timp:
    6 september 2019
    Hey! Wist niet dat Maurice stiekum acrobaat is?! Ziet er goed uit jongens!
  3. Geert:
    6 september 2019
    Ziet er allemaal goed uit geniet van de wel verdiende vakantie
  4. Anouk Polman:
    6 september 2019
    Wat ziet het er mooi uit😀😎. En leuke foto’s. Lekker genieten samen. En super om te lezen en de foto’s te zien 😍
  5. Nicole:
    6 september 2019
    Toppie, geniet van jullie huwelijksreis!!😘