Tapas & siësta #feeling hot hot hot

4 september 2019 - Sevilla, Spanje

Andalusië it is! Onze vlucht naar Sevilla had een vertraging van 2 uur wegens gedoe in Frankrijk. Rond 12 aangekomen in Sevilla staat onze auto klaar en zijn met 40 min bij onze eerste accommodatie. Goed hotel in een dorpje grenzend aan Sevilla.

Wat ons al snel opvalt is dat alle verhalen waarheid zijn. Het is heet, 'smorgens drinken al die Spanjaarden met elkaar koffie en 'savonds leeft het door met elkaar Tapas te eten.

Na wat koffie, vino, cerveza en tapas slapen we in ons king size bed.

Dag2 de mooie stad Sevilla is ondanks een hoofdstad niet eens zo druk. Al wandelend zien we een groot gedeelte van de stad. De Flamenco danseres op een straathoek, heerlijke tapas, goede koffie, oude Joodse wijk Santa Cruz tot aan de rust op straat tijdens de hete middaguren. We eten net als iedereen pas om 21:30 uur. De temperatuur zorgt ervoor dat je niet eerder trek hebt.

Dag3 een luie dag bij het zwembad en onze volgende accommodaties zoeken we uit. We besluiten om Granada te gaan bezoeken.

1. Sylvia Timp:
    4 september 2019