Daaag Costa Rica

26 april 2018

Het is zover. Ons laatste avondmaal in Costa Rica. Wat begon met een wens van Titia en het 'overhalen' van Maurice, hebben we 3 jaar geleden onze CR spaarrekening geopend. Morgenvroeg vliegen we via Toronto en Frankfurt terug naar Nederlandse grond.
Wij kunnen alleen maar terugkijken op een fantastische ervaring. Een tas vol verhalen nemen we mee naar huis samen met wat ideeën voor een volgende reis.
Het was erg leuk deze Reislogger bij te houden en nog leuker om de reacties te lezen.

Pura Vida xxx van ons

1. Anouk Polman:
    26 april 2018
    Ik vond het heel leuk om jullie verhalen te lezen😃.
    Goede terug reis
  2. Ingeborg:
    26 april 2018
    Het was heel leuk om te lezen!
    Goede reis terug en tot gauw xxx
  3. Linda en Dave:
    26 april 2018
    Geweldige verhalen. Heerlijk lezen en kijken..... Ik zal het nog missen 😉. Een hele goede reis terug en tot snel. Xx
  4. Patsy en Rob:
    Wat hebben jullie een geweldige tijd gehad. Wij hebben genoten van jullie verhalen! Goede reis naar huis!
  5. Dineke:
    Goeie reis!
  6. Femke:
    Dat gaat weer veel te snel! Een goede reis en genieten van alle mooie herinneringen!